1176365999148122

Mitä ihmettä mä taas menin syömään?

Ruokapäiväkirjan pitämiselle voi olla erilaisia syitä. Useimmiten ne liittyvät tavalla tai toisella terveyteen. Jos jokin omassa fyysisessä kunnossa tökkii, voi vastaus moneen pulmaan löytyä ruokailutottumusten muuttamisesta. Oli kyseessä sitten yli- tai alipaino, tavoitteellinen liikunta, ruokavalion muuttaminen, ärtyvä suoli tai muu ruokaan liittyvä asia, lääkärisi tai muu terveydenhuollon ammattilainen haluaa todennäköisesti tietää mitä, milloin ja kuinka paljon syöt. Monesta muutoksesta selviää myös itse maalaisjärkeä käyttämällä ja luotettavaan kirjallisuuteen tutustumalla. Eikä juomista kannata unohtaa, se on eloonjäämiselle jopa tärkeämpää kuin syöminen 🙂

Halusimme tehdä teille kauniin pohjan, jonka kanssa ruokapäiväkirjan pitäminen on vähemmän tylsää. Ruuasta pitäisi saada nauttia, niin kuin elämästä ylipäänsä. Syöminen on niin arkista puuhaa, ettei sen sujumista osaa arvostaa ennen kuin ongelmia ilmenee. Ajatuksemme ovat kaikkien ruuan kanssa taistelevien kanssa. Kyllä se siitä vielä liittolaiseksi muuttuu!

Lataa ruokapäiväkirja.

Maukkain terveisin
Eveliina sekä Kaarina


52 Tulostettavaa oli ammattijärjestäjä Eveliina Lindellin (Go Lightly) ja graafikko Kaarina Laannin (Ketokettu Design) vuoden mittainen projekti, jossa julkaistiin 52 tulostettava, yksi viikossa.

Haluaisitko kaikki tulostettavat suoraan sähköpostiisi? Saat ne täytämällä alla olevan lomakkeen!

on helsinkiläinen koulutettu ammattijärjestäjä ja ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja. Blogissaan hän kirjoittaa ehtimisestä ja mahtumisesta, jotta lapsiperheiden, ADHD-oireisten ja yrittäjien arki olisi mahdollisimman sujuvaa. Eveliina auttaa pääkaupunkiseudulla asuvia perheitä perkaamaan ja järjestämään tavaroitaan sekä kotikäynneillä että ”Hyvä järjestys, sujuvampi arki” -kursseilla.

Facebook Twitter